Waarom deze met cannabis doordrenkte drank wordt verkocht als een gezondheidsdrankj


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Bij Mood33 gaat het om meer dan alleen een goed gevoel te hebben, en het ontwerp van de verpakking moet dat duidelijk maken voor de consument.

3 min gelezen

Met cannabis doordrenkte dranken doen grote zaken rijzen. In 2018 investeerde Constellation Brands – leveranciers van Corona-bier en Svedka-wodka – $ 4 miljard in een Canadees marihuanabedrijf. En in december kondigde Anheuser-Busch InBev een project van $ 100 miljoen aan voor de ontwikkeling van cannabisdranken. Dat kan aanvoelen als hevige concurrentie voor ondernemers met cannabis, maar Michael Christopher ziet het simpelweg als een bewijs dat zijn timing goed is. Vorig jaar lanceerde hij Mood33, een in Californië gevestigde startup die met marihuana geïnfuseerde sprankelende tonicums verkoopt. Om op te vallen, positioneert hij zijn drankje als een wellnessproduct , waarbij hij zich concentreert op gezondheidsvoordelen en natuurlijke ingrediënten in plaats van de drukte te duwen die de drank levert. Hier heeft hij de verpakking voor een elixer gemaakt die meer te maken heeft met gezond worden dan met high krijgen.

Gerelateerd: Drink Up: 10 Leadership Lessons Van de CEO van Anheuser-Busch InBev

1. Smaken

Elke fles Mood33 bevat 10 milligram THC, wat genoeg is om een ​​milde high te produceren. Maar Christopher wist dat alleen buzz het product niet zou verkopen; hij zou een drankje moeten maken dat ook op zichzelf al wenselijk was. Hij wilde geen suikerige frisdrank maken, dus begon hij kruiden-brouwsels te maken die een beroep zouden doen op gezondheidsbewuste consumenten – maar de resultaten smaakten vreselijk. “Dit was een iteratief proces waarbij bepaalde vloeibare smaken worden herwerkt en samplers worden gevraagd:” Wat denk je nu? “Zegt hij. Na twee jaar testen belandde hij in wat hij een” meer gangbare set van kruiden en botanische producten “noemt. – en vier fruitige smaken voor een meer reguliere consument.

2. Fles

Mood33-tonics worden verkocht in porties van 12-ounce, de meest voorkomende portie in de drankenindustrie. Maar de fles is lang en slank, meer thuis in de gang van het sap dan in de slijterij. “We wilden niet in een bierfles zitten,” zegt Christopher. “Met deze fles kunnen we heen en weer schakelen tussen een gezond drankje en een alcoholvervanger. En omdat het er niet uitziet als een bier, hoeven we die verwachtingen niet op de markt te brengen. ‘

Gerelateerd: Anheuser Kush? Bierreus om $ 100 miljoen te investeren in het ontwikkelen van marihuana-geïnfundeerde drankjes

3 . Logo

De bovenkant van de letter d in de naam van het merk wijst naar boven, wat duidt op een verbetering van de stemming. Het getal 33 wordt in veel culturen als geluk beschouwd. En de achtergrond van het label is bedoeld om een ​​bepaald soort cannabis te communiceren: het is een blad, maar een hoger ontwerp om het product weg te leiden van de stonercultuur. “Het is georiënteerd en groot om je vriendelijk te voelen, zoals een traditionele botanische plant, dus je bent niet bang om het op je bureau op je werk te hebben”, zegt Christopher. “Het algemene doel is om het stigma te verwijderen.”

4. Taal

Mood33 noemt zijn product een “tonicum”, wat geen geringe overweging was. “Kruidentonics bestaan ​​al zo lang als de drankenindustrie,” zegt Christopher. “Dus na een gezonde dosis markttesten gingen we met ‘tonic’.” Mood33 wordt verkocht in 51 dispensaria in Californië en de CEO hoopt uiteindelijk op een bredere distributie. “We willen graag naast kombucha op de plank staan,” zegt Christopher. “Maar het zal veel onderwijs kosten om daar te komen. ”

Lees Meer

Leave a Comment