Roblox EC-1, verdubbeling van de immigratievereisten, verdriet op de werkplek en startups van cannabis


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


De Roblox EC-1

In navolging van onze diepe profielen van Patreon en Niantic hebben we ons volgende EC-1-pakket, dit keer op het gamingplatform voor kinderen Roblox . Extra Crunch-schrijver Sherwood Morrison heeft al jaren games en startups besproken en hij kreeg een grondige blik achter de schermen van de ongelooflijk populaire startup met interviews met veel van de bedrijfsleiders. Dit is je weekend gelezen.

Hoe Roblox de gaming graveyard heeft vermeden en uitgroeide tot een bedrijf van $ 2,5 miljard

In deel een van deze EC-1 , kijkt Morrison naar het oorsprongverhaal van Roblox, dat een van de meest interessante is die ik ooit heb gelezen. De oprichters Dave Baszucki en Erik Cassel werkten eerst samen aan een simulatie-engine voor fysica, Kennisrevolutie, voordat Roblox werd opgericht in 2004 (toen bekend als Dynablox).

Sinds die nederige oorsprong 15 jaar geleden, hebben Baszucki en zijn team het bedrijf dramatisch gegroeid door een reeks slimme strategische zetten die Morrison verlicht, uiteindelijk culminerend in de massale $ 150 miljoen Series F venture capitalronde vorig jaar van Greylock en Tiger Global, met waardering het bedrijf op een gerapporteerde $ 2,5 miljard . Roblox heeft nu 90 miljoen actieve gebruikers, die in slechts een paar korte jaren verdrievoudigen.

Zich verdiepen in de Roblox-groeistrategie

Ondertussen belicht Morrison in deel twee van deze EC-1 de uitdagingen en kansen waarmee Roblox de komende jaren wordt geconfronteerd, omdat het een groter gebied van de gamingmarkt wil veroveren, of wat Baszucki ‘menselijke medegebruik’ noemt.

Eerst en vooral moet Roblox internationaal uitbreiden en een groter deel van het kinderentertainment veroveren. Vervolgens wil het bedrijf verder gaan dan de gamingwortels van zijn kinderen om andere, oudere demografieën te bereiken. Het moet dit allemaal doen, terwijl het tegelijkertijd de veiligheid voor zijn gebruikers behoudt en de kwaliteit van zijn game-engine verhoogt ten opzichte van concurrenten als Unity en Unreal.

Zoals Morrison schrijft:

Als Roblox kan blijven groeien, zal het als een voorbeeld dienen voor een hele nieuwe generatie bedrijven. En als het blijft evolueren, kan het nog bewijzen dat menselijke mede-ervaring meer dan een koortsdroom is. Een hele generatie bedrijven slaagde er niet in om meeslepende sociale omgevingen te creëren – maar in de ruimte tussen games en chat, kan Roblox toch bewijzen dat er een hele nieuwe sociale categorie wacht om ontdekt te worden.

Zorg ervoor dat je beide gedeelten bekijkt, en lees, als je dat nog niet hebt gedaan, de Patreon EC-1 en de Niantic EC-1 ook voor vergelijkbare diepe profielen van toonaangevende startups uit Silicon Valley.

Minimale investering voor EB-5 investeerder groene kaart naar verwachting meer dan verdubbeld

Immigranten vormen een groot deel van de werknemers en investeerders van Silicon Valley. Dat is de reden waarom nieuws dat de Trump-regering de geschiktheid voor groene kaarten voor investeerders verandert, een enorm verhaal is, vooral voor immigranten uit India.

Lees Meer

Leave a Comment