Maak kennis met de Buzzy-merken Blaas de CBD-drankbel o


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Nu je goed bent opgeleid over cannabidiol oftewel CBD via onze uiterst gedetailleerde gids over dit onderwerp, is het tijd om naar het volgende niveau van deze trending topic-drinks te gaan. Afgelopen zomer introduceerde Dirty Lemon een speciale cannabismix in zijn selectie in samenwerking met Bebeo, die de Four Loko van CBD-dranken werd voordat het eind 2018 werd beëindigd vanwege onbekende redenen. (Sindsdien heeft Four Loko een hennep-gearomatiseerde moutdrank toegevoegd – let erop dat er geen hennep, CBD of THC in de formule zit, het “bootst alleen maar de smaak na die mensen denken als ze hennep horen” zoals vermeld in het persbericht. )

Terwijl de cannabishervorming het land blijft overspoelen, is CBD ongeveer een jaar lang de drukte in de wereld van kleine bedrijven geweest – er zijn een aantal diepgaande stukken over het nationale fenomeen gepubliceerd in plaatsen zoals de New Yorker , New York Times en de Atlantische Oceaan . Hoewel de wettelijke status van cannabis van staat tot staat verschilt, moet worden opgemerkt dat de teelt van hennep in de VS werd gelegaliseerd door Farm Bill Act van vorig jaar. Er is echter nog steeds geen standaardprotocol op het gebied van regulering, wat waarschijnlijk de reden is dat meer detailhandelaren op veilig spelen door op hennep gebaseerde CBD-producten op voorraad te houden.

Het raadplegen van een arts of apotheker voordat CBD in welke vorm dan ook wordt geconsumeerd, wordt altijd aanbevolen, omdat onderzoekers nog steeds de risico’s bestuderen die ermee gepaard gaan – mogelijke bijwerkingen zijn droge mond, licht gevoel in het hoofd en slaperigheid. CBD verandert naar verluidt ook hoe farmaceutische medicatie wordt gemetaboliseerd in het lichaam, dus dat is iets anders om voorzichtig mee om te gaan. Dr. Steven Zodkoy, een chiropracticus en een gecertificeerde voedingsdeskundige raadt CBD-dranken aan die door derden zijn getest met een vaste dosering per portie zoals Cloud Water , VYBES , Recess en Sweet Reason .

Wat betreft het verschil tussen CBD afgeleid van industriële hennep en cannabis, verklaart Dr. Chris Louizos, directeur van Education bij BlueSky Biologicals , dat de effectiviteit grotendeels hetzelfde is. Zoals hij uitlegt, wordt cannabis meestal geoogst uit de knoppen van de plant, zodat het grotere hoeveelheden THC bevat, terwijl industriële hennep meestal grotere hoeveelheden CBD bevat en soms niet-detecteerbare niveaus van THC. Over het algemeen helpt CBD bij problemen met angst, slapeloosheid, burn-out, chronische pijn en PTSS, naast het vergroten van het uithoudingsvermogen en het vermogen om te focussen.

De orale consumptie van CBD in de vorm van een drank is waarschijnlijk de gemakkelijkste toegang tot het product omdat het zeer toegankelijk is met een lagere kosten- en risicofactor. Dr. Louizos gelooft dat dranken in de voorhoede van de CBD-ruimte staan ​​vanwege de productinnovatie. Hij voegt eraan toe, “het grootste voordeel van de orale consumptie van CBD-geïnfuseerde producten is dat het een andere en soms de voorkeur hebbende toedieningsweg mogelijk maakt.”

Inwoners van New York of Los Angeles hebben waarschijnlijk gemerkt dat verschillende CBD-drankmerken opduiken op de schappen van lokale cafés, winkels en boetieks. In plaats van getroffen te worden door wat uiteindelijk de volgende golf van coole CBD-consumptie zal worden, spraken we met de hersenen achter VYBES, Recess, Sprig , Cloud Water en Sweet Reason om meer te weten te komen over wat ze allemaal te bieden hebben.

Takje

Sprig, opgericht in 2015 door Michael Lewis, is oorspronkelijk uit Californië begonnen als een THC-drankenbedrijf dat consumenten een iets gezonder alternatief biedt voor het roken van marihuana. Lewis was destijds van mening dat dranken een beter middel zouden zijn voor cannabisgebruik, omdat eetbare voedingsmiddelen met een hoge dosis er niet noodzakelijkerwijs goed uitzien of goed smaken. Sprig verkoopt momenteel vier hoogwaardige frisdranken met 20 mg CBD in drie smaken – citrus, citroenthee en meloen – dus mensen kunnen kiezen uit een assortiment van 12 oz blikjes.

“We wilden echt dat mensen begrepen dat dit product in verschillende richtingen kan gaan, afhankelijk van wat je leuk vindt,” zegt hij. “Sommige mensen houden van frisdrank, sommige mensen houden van thee, er is natuurlijk een groot duwtje in bruisend water en dan zijn we van plan om je in de nabije toekomst nog meer dranken aan te bieden.”

Als een sociaal positief merk wil Sprig mensen informeren over de voordelen van CBD. Lewis beschrijft zijn klanten als mensen die “meer enthousiast zijn over de gezondheid en het welzijn in plaats van de bedwelmende kant.” De tagregel van het merk is “Smile More” vanwege de “opbeurende en energieke buzz” die de producten bieden. (Het duurt meestal ongeveer 30-45 minuten om in te stappen.) Lewis voegt eraan toe: “We proberen mensen een beetje te ontspannen, misschien proberen ze te relaxen van alle negativiteit die nu op de wereld is.”

Sprig wordt verdeeld via reguliere retailers met de bedoeling uit te breiden naar nationale supermarkten, zodat het product gemakkelijk toegankelijk is voor iedereen in plaats van een ‘ultra premium product’ met een hoge prijs die alleen een select publiek kan betalen. Lewis wil dat Sprig in de massamarkt zit en daarom heeft het merk een productie-relatie ontwikkeld met een handjevol Pepsi-bottelaars om nog meer mensen te bereiken. Vanaf deze zomer zal Sprig nog meer producten introduceren, dus verwacht een aantal “nieuwe en opwindende drankjes” in de mix te gooien.

“Er komen veel mensen in CBD terecht en het is moeilijk te zeggen wie er legitiem wil gaan en wie niet”, zegt hij. “Omdat we er al enkele jaren zijn, vertrouwen mensen ons een beetje meer. Ze weten dat we er zijn om te blijven en we zijn vastbesloten om een ​​echt geweldig product uit te brengen. ”

VYBES

Hoewel VYBES pas sinds 2018 op de markt is, drijft het in Los Angeles gevestigde merk functionele CBD-dranken naar het publiek met een reeks smaakvolle drankjes met weinig calorieën en suiker met een lichte, in water oplosbare formule en 25 mg van hennep CBD geteeld in Colorado. De algehele missie van VYBES is om ‘je emotionele welzijn te verbeteren’, iets waar Jonathan Eppers persoonlijk tegen kan spreken sinds CBD de kwaliteit van zijn leven heeft verbeterd – hij neemt zelfs een manifest op dat zijn hele reis op de flessen beschrijft.

Na het verlaten van de chaos van de techwereld in 2016, wendde Eppers zich tot CBD als een behandeling voor de slopende angst die hij op een regelmatige basis leed. Hij besefte dat een CBD-drank de beste manier was om meer mensen te bereiken, omdat de handeling zelf al deel uitmaakt van de dagelijkse routine van iedereen, terwijl tincturen en capsules in de praktijk meer medicinaal zijn.

Eppers is een foodie in hart en nieren en benaderde de smaken zoals een mixologist, en dat is hoe VYBES eindigde met perzikgember, bosbessenmunt en aardbeienlavendel. Ze bieden ook een paar sprankelende drankjes in bramengember en maracúa. Eppers overweegt opzettelijk waar VYBES wordt verkocht – hij wil het specifiek in de handen krijgen van smaakmakers, smaakmakers en mensen die constant onderweg zijn, dus plaatsen die al vertrouwd zijn voor hun selectie van wellnessproducten zodat ze kunnen werken de hindernis die het beleid van de FDA over gezondheidsclaims is.

Ondanks de obstakels is Eppers ervan overtuigd dat het congres de juridische problemen rond CBD met de FDA zal oplossen. Hij is volledig toegewijd aan het maken van VYBES tot het bedrijf dat de CBD-drankenindustrie leidt en daagt angstige mensen uit om beter voor zichzelf te zorgen door het gebruik van een natuurlijke remedie wanneer ze deze ‘snelle, chaotische levens’ leven in een moderne tijd. wereld. Bestrijden in de moderne wereld. VYBES heeft ook een collectie handgemaakte kaarsen en andere merchandise . VYBES is groter dan een drankje – het is een levensstijl die rond een merk is opgebouwd.

“Toen ik de verpakking ontwierp, heb ik hem ontworpen als een accessoire in handen van mensen”, zegt hij. “Om iemand te zien met een van onze flessen, vertelt het je iets over die persoon. Ik hoop dat het je vertelt dat ze hun welzijn waarderen, dat dit een persoon is die in een kalmere staat verkeert, dus misschien zijn ze beter benaderbaar dan iemand die je een Red Bull ziet drinken. ”

reces

In februari was het moeilijk om in een op millennia gerichte plaats in New York in te gaan zonder een blikje Recess te markeren met de drie C’s: kalm, cool en verzameld. De slogan van het merk is “we canned a feeling” wat verwijst naar de universele ervaring van het willen ontsnappen aan dingen die ons overweldigd, uit het centrum en uit de hand laten voelen. Hij wil niet dat mensen zich ontspannen voelen – nis is om een ​​mentale pauze te nemen om weer in een staat van flow te komen.

Oprichter en CEO Benjamin Witte omschrijft zichzelf als een “bedraad, hyper, angstig, ADD” type persoon; hij vertrouwt op CBD als een methode voor stressvermindering en productiviteit. Hij beschouwt Recess als een recreatief wellnessbedrijf dat producten en ervaringen creëert om mensen te helpen hun meest productieve en gecentreerde zelf te zijn. Alles gaat terug naar een verschillende ontwerpbeslissing, van de kleur van de blikjes tot de stijl van het lettertype.

Recess biedt momenteel drie mousserende wateren met 10 mg hennep CBD die rijk aan complexiteit zijn vanwege de combinatie van dominante en complementaire smaken. Onnodig te zeggen dat blackberry chai, granaatappel hibiscus en perzik-gember veel verfijnder zijn dan het gemiddelde blikje van La Croix. Witte ging een stap verder met de pop-upwinkel van het merk in Noho, die diende als een ruimte waar mensen in principe rechtstreeks naar de Instagram van het merk konden lopen.

Witte heeft grote plannen voor Recess inclusief vertakking naar de westkust en zelfs het installeren van verkoopautomaten. Aanvullende producten zoals oplosbare tabletten en additieven zijn ook in de maak. Daarnaast wil Witte ook dat Recess een merk is dat een collectief en sponsorcreatives cultiveert. Hij voegt eraan toe: “We ontwerpen smaken en een ander ding dat we ontwerpen, is een gevoel.”

Zoete reden

Sweet Reason, opgericht door de Canadese ondernemer Hilary McCain, is een 100% vrouwelijk en beheerd bedrijf dat gevestigd is in Toronto en New York en dat met mousserende hennep CBD-geïnfundeerde wateren maakt die consumenten in staat stellen te “vertragen, ontspannen en een leven lang geleefd na te streven.” Sinds december 2018 heeft het merk drie smaken geïntroduceerd die een pure ‘botanische inspiratie’ zijn: komkommermunt, aardbeivlendel en grapefruit. Elke fles bevat 7 mg hennep-CBD, geen suiker of zoetstoffen en voedt maar liefst vijf calorieën, dus het is zowel ‘heerlijk als drinkbaar’.

De interesse van McCain voor CBD ontstond aanvankelijk toen ze merkte dat meer mensen in de Canadese voedselindustrie de cannabisindustrie draaiden en van daaruit begon ze meer te leren over de voordelen van cannabinoïde, in lijn met haar passie voor geestelijke gezondheid. Ze is gefascineerd door het idee dat een groot deel van de bevolking alcoholische dranken vervangt door cannabisdranken die de effecten op een positieve manier weerspiegelen in de niet zo verre toekomst.

“CBD is een geweldige plek om te beginnen omdat het zoveel dagelijks gebruik voor mensen heeft. Veel mensen die de plant niet in vele, vele jaren of ooit hebben verkend of geconsumeerd, staan ​​open voor CBD vanwege alle gezondheidsvoordelen, “zegt ze. “Wij geloven in het creëren van producten die de wetenschap van cannabis volgen en de gezondheidsvoordelen van cannabinoïden aan mensen brengen op een zeer laagdrempelige manier zoals drank.”

Sweet Reason is meestal uit bodega’s, onafhankelijke detailhandelaren en kleinere winkels in New York verkocht vanwege CBD-dranken in afwachting van goedkeuring door de FDA. (Vanaf nu zijn ze het enige CBD-drankenmerk dat bij Dean & Deluca wordt gedragen.) McCain voegt eraan toe: “We willen overal zijn waar onze consumenten zijn – niet alleen in je lokale bodega, maar ook in je yogastudio, uitrekkende studio , de bar waar je ‘s avonds naar toe gaat, je kantoor, etc. ”

Cloud Water

Dit jaar is Cloud Water nieuw op de markt geïntroduceerd en maakt het een plons in New York met een lekker pakje mineraalwater met een volle smaak, gevuld met 25 mg hennep CBD en gezoet met rauwe honing. CEO Marc Siden is op de hoogte van het feit dat CBD-drank een overvolle marktruimte is, maar Cloud Water ziet een traject waarbij het product een premiumervaring creëert bij hun klanten. Voor transparantiedoeleinden toont Cloud Water hun labresultaten op de website en zorgt ervoor dat de verpakking voldoet aan de FDA-voorwaarden.

“De gemeenschap die we bouwen resoneert daar echt mee en het is een beetje anders dan alleen iets pakken uit een koude zaak waarin CBD zit”, zegt hij. “Dit is een industrie die zeer snel groeit. Er is ook een steeds veranderend regelgevingslandschap … Wat we doen is achterover leunen en zeggen: ‘Kijk, het is een pure, volledig natuurlijke drank. Hier zijn de ingrediënten, laat ons weten hoe je je voelt. ‘ Dat is waar het bij het bouwen van een community om draait. ”

In de loop van de tijd streeft Cloud Water ernaar verder te gaan dan de drankcategorie – hun motto is immers: “Hydraat. Verheffen. Motiveren. “Door meer mensen over CBD te informeren via hun steeds evoluerende reeks producten, hoopt Siden dat consumenten ook meer gepassioneerd zullen worden over het merk.

Blijf ons in de gaten houden voor onze ultieme CBD-smaaktestvideo die hier om 20.00 uur ET op 20 april valt. Wacht terwijl je wacht opnieuw op onze High End-documentaire over de luxe wietwereld.

Abonneer u op dagelijks nieuws

Softcore-smaakmaker tot uw dienst. Wawa is een levensstijl, niet @ mij.

Lees Meer

Leave a Comment