House of Saka streeft ernaar om luxe opnieuw te definiëren met cannabis-geïnfuseerde wijn


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


wijnen

House of Saka is de eerste luxe doordrenkte cannabiswijn die door vrouwen voor vrouwen is gemaakt.

House of Saka streeft ernaar om luxe opnieuw te definiëren met cannabis-geïnfuseerde wijn

Afbeelding tegoed: House of Saka

William Sumner

Gastschrijver

Cannabis Industry Writer en Director of Content bij AxisWire

4 min gelezen

De meningen van ondernemers die bijdragen van de ondernemer zijn van henzelf.

Een van de vele opwindende ontwikkelingen in de cannabisindustrie in de afgelopen jaren was de opkomst van geïnfuseerde dranken. Volgens een rapport van Zenith Global zal de met cannabis geïnfuseerde drankenmarkt naar verwachting in 2024 groeien tot $ 1,4 miljard.

Gezien het lucratieve potentieel van de markt, investeren bestaande drankenbedrijven miljarden dollars in de cannabisindustrie. Veruit de grootste investering is gedaan door Constellation Brands, de distributeur van Corona-bier. In de hoop de markt te beheersen, heeft Constellation beloofd om ongeveer $ 4 miljard te investeren in Canopy Growth (NYSE: CGC), een van ‘s werelds grootste cannabisbedrijven.

Geïnfuseerde dranken boden weinig verfrissing wanneer ze voor het eerst op de markt werden geïntroduceerd, vaak meer proevend als cannabis dan het drankje dat het was bedoeld om opnieuw te maken. Naarmate de cannabisindustrie gerijpt is, zijn haar geïnfuseerde producten dat ook. Nu kunnen consumenten nonchalant een geïmperde drank drinken zonder de smaak van THC te merken. Een merk dat deze smaakevolutie in geïnfuseerde dranken illustreert, is House of Saka, dat vorige maand officieel werd gelanceerd.

Gerelateerd: Mary Jane: Hoe de cannabisindustrie vrouwen kan winnen

House of Saka, geleid door een volledig vrouwelijke adviesraad met meer dan een eeuw gecombineerde ervaring in wijn, cannabis en luxe branding, is de eerste luxe doordrenkte cannabiswijn die door vrouwen voor vrouwen is gemaakt. Geïnspireerd door een gepatenteerde wateroplosbare formulering waarvoor patent is aangevraagd, haalt het merk zijn wijn uit enkele van de mooiste wijngaarden in de Napa Valley van Californië.

“House of Saka staat klaar om een ​​voortrekker te worden”, zei Terry Wheatley, president van Vintage Wine Estates en lid van de raad van adviseurs van House of Saka. “Na meer dan 40 jaar in de wijnindustrie te hebben gezeten, geloof ik dat dranken met infusie en House of Saka specifiek de toekomst zijn.”

House of Saka ontleent zijn naam aan een oud ras dat bekend staat als de Scythen. Ook bekend als Saka, waren de Scythen een groep angstaanjagende strijders die legenden inspireerden over een mythisch ras van vrouwelijke krijgers die bekend staan ​​als de Amazone en die bekend staan ​​als een van de vroegste mensen die cannabis spiritueel gebruiken en voor ceremoniële overgangsriten.

House of Saka debuteerde officieel hun kenmerkende Pink en Sparkling Pink cannabis en CBD bracht alcoholvrije dranken op 18 april 2019. Gelukkig viel het lanceringsfeest, samenvallend met de opkomst van de volle Pink Moon , High Fete: The Most Luxurious Evening in cannabis.

Gerelateerd: Waarom ondersteunen nu zoveel Amerikanen het legaliseren van marihuana?

Gelegen op de exclusieve en geïsoleerde Triple S. Ranch in het wijngebied Calistoga, was het besloten zitdiner gepland door Nicki Wolfe, de grootste evenementenplanner van wijnland.

“Met Napa / Sonoma County als een wereldbestemming voor alles wat met wijn, gastvrijheid en toerisme te maken had, was het voor mij geen pretje om dezelfde aandacht voor detail te laten overgaan in een luxe evenement voor House of Saka,” zei Wolfe. “Het ontwerp was gebaseerd op sensualiteit en lente, oud en nieuw, vintage modern … maar de subtekst voor het evenement was de durf van het product en de onverschrokken vrouwelijke leiders van het merk zelf.”

Met een weelderig menu dat net zo extravagant was als de inrichting, was het enige dat indrukwekkender was de gastenlijst zelf. Het evenement omvatte een echte who’s who van topbestuurders uit de hele wijnindustrie, bierindustrie en cannabisindustrie.

“Het was geweldig om te behoren tot de lancering van de merken van House of Saka. Ik hield van het hele concept en de richting van het merk vanaf het moment dat ik het zag “, zegt Dennis Hunter, medeoprichter van Cannacraft. “House of Saka’s vrouwelijke gefocuste en luxe ontworpen producten zijn iets dat CannaCraft volledig onderschrijft. We voelen dat dranken met infuus en luxe schoonheidsproducten een groot deel van de cannabismarkt in de nabije toekomst zullen bepalen. ”

Naar aanleiding van het evenement bedankte mede-oprichter van House of Saka Cynthia Salarizadeh haar gasten, terwijl haar partner, Tracey Mason, een ontroerende speech hield over de missie van het merk.

“Vanaf dat moment voorzagen we House of Saka om de lat te leggen voor vrouwencentrische, luxueuze producten in zowel de cannabis- als de CBD-ruimte”, aldus Mason. “Merken zoals House of Saka zijn de toekomst van de industrie en een platform van waaruit we vrouwelijke ondernemers hopen te inspireren en vrouwen naar de buitengewone plant die cannabis is te trekken.”

Lees Meer

Leave a Comment