Hoe te voorkomen dat je nog een Californisch cannabisslachtoffer wordt


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Een bedrijf leiden

De cannabisindustrie is als betalen voor een bruiloft. Wanneer je ‘cannabis’ in de naam zet, kost alles meer.

Hoe te voorkomen dat je nog een Californisch cannabisslachtoffer wordt

Afbeelding tegoed: Darren415 | Getty Images

4 min gelezen

De meningen van ondernemers die bijdragen van de ondernemer zijn van henzelf.

Toen Californië recreatieve cannabis in 2018 legaliseerde, zagen mensen over het hele land en de wereld de Gouden Staat als een gouden kans om een ​​cannabisbedrijf op te zetten. Voor veel bedrijven verliep het echter niet zoals gepland. De markt zou in 2018 $ 1 miljard aan belastinginkomsten genereren, maar kwam tekort – vrij kort. In 2018 ontving Californië slechts 345,2 miljoen dollar aan legale cannabis.

Met hoge belastingen, een intensief regelgevingskader en een verbod in de hele provincie op apotheken, is het geen verrassing dat veel cannabisbedrijven het niet hebben overleefd. Dus hoe kunnen bedrijven in deze industrie voorkomen dat ze nog een cannabis-ongeval in Californië worden?

Voldoende financiering.

De eerste noodzakelijke stap om ervoor te zorgen dat je niet nog een cannabisongeval in Californië wordt, is de juiste financiering hebben om de hogere prijskaartjes te betalen die je tegenkomt.

Als je denkt dat financiering voor het starten van een cannabisbedrijf hetzelfde is als een ander bedrijf, denk dan nog eens goed na. Ja, je moet betalen voor buildout, accountants, huur, advocaten, werknemers, marketing, licenties, enz. Zoals andere industrieën. De cannabisindustrie is echter hetzelfde als betalen voor een bruiloft – als je cannabis op naam zet, betaal je uiteindelijk veel meer.

Het kan tot een jaar duren om geld te verdienen, dus zorg ervoor dat je genoeg geld hebt om alles te dekken – werknemers, elektriciteit, licenties, huur, enz. – of je kunt behoorlijk snel gaan liggen. Hoge belastingen, teeltbelastingen, accijnzen en soms stadsbelastingen kunnen een bedrijf vernietigen als ze niet monetair zijn voorbereid. Het is ook belangrijk om erop te wijzen dat cannabisbedrijven geen uitgaven kunnen afschrijven, dus wees daar ook op voorbereid.

Gerelateerd: Studie waarschuwt torenhoge marihuanabelastingen leiden consumenten terug naar de zwarte markt

Begrijp bouwbeperkingen en vereisten.

Je kunt niet zomaar ergens in de staat winkelen – tweederde van de steden en provincies in Californië heeft marihuanabedrijven verboden en veel verhuurders verhuren het niet aan een cannabisbedrijf. Het is belangrijk om te onderzoeken, netwerken en eerlijk te zijn met verhuurders en makelaars bij het zoeken naar een woning.

Waar je besluit te huren of te kopen, moet door de stad worden gezoneerd voor cannabis. Dit betekent meer geld en uitgebreid papierwerk, dus het inschakelen van een adviesbureau of zelfs iemand die hier ervaring mee heeft, kan u echt helpen bij het opzetten en niet de hele operatie riskeren.

Gerelateerd: Veel gelicentieerde marihuanatelers in Californië worden geconfronteerd met regelgevende wegversperringen om hun oogst op de markt te brengen

Bestudeer de concurrentie en bouw uw merk op.

Voordat ze zelfs beginnen met het bouwen van een cannabismerk, is het belangrijk voor Californische cannabisbedrijven om hun onderzoek te doen. Kijk wie er is, wie je leuk vindt en wie je niet leuk vindt. Bestudeer hun marktbereik om te zien hoe uw visie zich verhoudt.

Toen mensen zich haastten om het volgende grote cannabisbedrijf van Californië te worden, vergaten velen een van de belangrijkste aspecten: het bouwen van een merk. Californië is erg merkgericht. Net als bij elk ander product, willen Californiërs begrijpen en zich verbonden voelen met het merk dat ze kopen. Het opbouwen van uw merk is van vitaal belang in deze branche. Het kost tijd en geld, maar het is noodzakelijk als je in het spel wilt blijven.

Gerelateerd: 6 geheimen voor het verkrijgen van media-dekking voor je cannabismerk

Bankzaken.

Voor het grootste deel is cannabis momenteel een geldindustrie. Om uw bedrijf financieel georganiseerd te houden en de rekeningen te kunnen betalen, is het belangrijk om een ​​andere methode te hebben dan contant geld. Gelukkig werkt Californië eraan om de cannabisindustrie van de staat te voorzien van legale bankdiensten, maar tot die tijd moeten bedrijven hun bedrijven met contant geld beheren. Dit betekent dat je team alles is. Veel mensen willen in de cannabisindustrie – de meeste met goede bedoelingen, sommige zonder. Het is belangrijk om een ​​team te hebben dat u kunt vertrouwen met duizenden – zo niet miljoenen – dollars in contanten, planten en / of producten.

Er is voldoende ruimte voor meer in Californië gevestigde cannabisbedrijven, maar deze industrie is niet voor bangeriken. Het vergt veel strategische planning, sparen (dan uitgeven) en vooruitdenken om het te maken in deze snel evoluerende en groeiende markt.

Lees Meer

Leave a Comment