Canna-Tourism Company Curates Trips for Influencers


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Ondernemers / reizen

Hi Curious organiseert reizen voor mediabestuurders en sociale sterren om gezoem over cannabis te genereren.

Canna-Tourism Company Curates Trips for Influencers

Afbeelding tegoed: bbbrrn | Getty Images

9 min gelezen

Meningen van Green Entrepreneur- medewerkers zijn van henzelf.

Om onkruid te begrijpen, moet je het uit de eerste hand ervaren. Dat is het motto van Lauren Mundell, die Hi Curious leidt, een bedrijf dat cannabis tours met kleine groepen in Colorado organiseert. De ondernemer heeft het tot haar missie gemaakt om nieuwe cannabisgebruikers te helpen hun nieuwsgierigheid naar legale cannabis voor zowel wellness- als recreatief gebruik te bevredigen.

‘Mensen noemen me’ The Fairy Weed Mother ‘. Ik help mensen erachter te komen hoe ze met cannabis kunnen beginnen en de juiste producten / dosering kunnen koppelen aan de manier waarop ze zich willen voelen tijdens een ervaring, “zegt ze.

Naarmate meer landen op de legalisatietrein stappen, duiken er op cannabis gebaseerde toeristische excursies op. Met bedrijven zoals Kush Tourism in Seattle en de Emerald Farm Tours in Noord-Californië bieden zij ervaringen van overnachtingen en rondleidingen door cannabisthema’s die traditionele toeristische ervaringen combineren met cannabis. Danny Schaefer, CEO van My 420 Tours, die zichzelf markeert als ‘America’s First’ Legal ‘Marijuana Tourism Company, heeft absoluut een golf gezien. “We zitten met een groei van meer dan 30 jaar op jaarbasis, ook al is het toerisme in Colorado afgenomen,” zei hij. En het Colorado Department of Revenue meldde dat de staat alleen al in 2016 6,5 miljoen cannabisreizigers aantrok en een groei verwachtte van meer dan 6 procent het volgende jaar.

Gerelateerd: High Hopes voor de Cannabis Tourism Industry

Uit zichzelf stappen

Voordat hij Hi Curious oprichtte, bracht Mundell 20 jaar door in corporate PR, waardoor ze acht jaar lang de voedings- en welzijnspraktijk achterliet bij Ketchum Communications New York. Na de overgang naar de bedrijfsontwikkelingsrol binnen het bedrijf, kreeg de public relations-goeroe een onverwachte verandering in zijn loopbaan en voelde hij een oproep om klanten zoals Avocados uit Mexico, Weightwatchers en Frito Lay te verlaten om haar focus te verleggen naar legale cannabis.

In maart 2018 bezocht Mundell een vriend in Colorado en beleefde haar eerste eetbaar. “Ze bood me een bliss-beker uit 1906 aan – in feite de meest verbazingwekkende pindakaasbeker met 5mg THC en CBD aan de binnenkant,” herinnert ze zich. En in plaats van die onbeheersbare high die ze jaren geleden als een eerstejaars bij Cornell had ervaren, was Mundell verrast om zich geïnspireerd en ontspannen te voelen.

Na verder geëxperimenteerd te hebben met cannabis, nam ze een twee weken durende vakantie met haar man naar Florida en bracht ze enkele cannabis-pennen mee voor de rit. “Ik voelde me zo goed en ik dacht: ik moet gaan vertellen over hoe goed cannabis me op Instagram laat voelen,” zegt ze.

Mundell was geschokt om te zien hoeveel van haar vrienden en kennissen nieuwsgierig waren naar haar berichten. Ze benaderde haar bazen en vroeg of ze geïnteresseerd waren in het starten van een cannabispraktijk bij het bedrijf, maar kreeg te horen dat het ‘niet iets was waar ze klaar voor waren’. Dus, in september 2018 ging ze op eigen benen om Hi Curious te lanceren. .

Het oorspronkelijke plan was dat Hi Curious fungeerde als een educatief entertainmentplatform. “We zagen het als een media-eigenschap – een website,”   Mundell zegt, maar ze leerde snel dat om het vertrouwen van het product te accepteren, haar consumenten het moesten proberen. “En de uitdaging nu is, tenzij je in een wettelijke staat leeft, dat kun je niet.”

Dus worstelde Mundell met een groep van haar nieuwsgierige vrienden, nam ze mee naar Colorado om hen kennis te laten maken met cannabisproducten en haar Hi Curious-tours begonnen.

Gerelateerd: Wat ik heb geleerd van het bezoeken van 50 California Dispensaries

“Onze missie is om de wereld te laten zien dat cannabis een wellness-supplement is waar je echt niet bang voor hoeft te zijn en dat moet worden gerespecteerd”, zegt Mundell. Om dit uit te voeren, organiseert Hi Curious luxueuze cannabiservaringen in Colorado voor reguliere wellness-influencers en mediapersoneel als een middel om het publiek / bewustzijn van de cannabisindustrie buiten de wettelijke staten te verbreden.

De canna-sceptici opleiden

Hi Curious begon tours te bieden in oktober 2018 en de respons tot nu toe is positief, zegt Mundell, die grapjes maakt dat gasten “altijd op een hoog niveau blijven” en snel hun ervaringen op sociale-mediarekeningen en in artikelen over verschillende publicaties delen.

Onlangs organiseerde het bedrijf schrijver Jane Mulkerrins, een ‘relatief onervaren cannabisgebruiker’ die haar ervaringen met het nemen van met marihuana geïnfundeerde chocolade in de Denver-fabriek van 1906 documenteerde, een extra dosis zen vond tijdens cannabisyoga en snacken op edibles tijdens een wandeling door Red Rocks Park, voor de Financial Times . Voor Mundell was het hebben van een Hi Curious-succes om haar sceptische gast te laten schrijven over het ervaren van een ‘Aha-moment’ tijdens het weekend.

Jessamyn Stanley, een body positivity influencer die interesse heeft getoond in het pleiten voor cannabislegalisatie, is onlangs ook naar Hi Curious gegaan voor een rondleiding. met Hi Curious. “Ze wilde echt naar Colorado komen en meer leren over pioniers in de industrie,” legt Mundell uit. Stanleys reis omvatte diners met pro-cannabis Colorado politici en wetgevers. “Jessamyn had de kans om heel wat heel belangrijke vragen te stellen, terwijl ze nadenkt over hoe ze een goede voorstander kan zijn van cannabislegalisatie in North Carolina,” zegt Mundell.

Zes maanden later werkt Mundell aan een ‘klein investeringsfonds voor vrienden en familie’ en financiert ze al het andere zelf, samen met haar medeoprichtende echtgenoot, Barry Krauss, een gepensioneerde marine-commandant. “We verkopen ons huis in New York en financieren onze dromen met het vermogen dat we gelukkig in de loop van de afgelopen jaren hebben kunnen opbouwen”, legt ze uit.

Hallo Nieuwsgierige partners met merken zoals Pax (losbladige verdampers), The Lab (cannabisconcentraten), Ajoya (dispensarium), SUM (sublinguelen) en Coda (geïnfuseerde chocolaatjes) die op hun beurt bewustzijn genereren. “Ze kunnen helemaal niet adverteren op sociale media of digitale media. Dus de enige manier om het te doen is echt creatief, “zegt Mundell. “Ons bedrijfsmodel is dat merken ons betalen, we plaatsen hun merken voor influencers, media en Hi Curious-consumenten,” zegt ze.

Mundell zegt dat mensen massaal naar Colorado zijn geweest omdat “wiet legaal is en ze hoog kunnen worden”, maar merkt op dat deze demografische groep niet weet wat te doen tijdens een bezoek, naast het huren van een Airbnb en een plaatselijke apotheek binnen te gaan. “Wat wij echt doen, is mensen helpen erachter te komen wat ze zouden moeten gebruiken of wat ze zouden willen om hun vakantie in Colorado te verbeteren,” zegt ze.

Uiteindelijk zou ze er dol op zijn om een ​​Hi Curious-compound te hebben in Colorado, waar mensen een gecontroleerde wellnesservaring kunnen krijgen. “Maar voor nu is publieke consumptie sowieso niet legaal. Dus dit is de manier waarop we het doen met trips, “zegt Mundell, die eraan toevoegt dat hoewel inspanningen wel degelijk in de cannabistoerismewereld vallen, ze haar collega’s in die ruimtewedstrijd niet beschouwt” omdat we meer een marketingbedrijf zijn dan een toerismemerk. ”

Terwijl haar curator en mediareizen worden gesponsord, biedt Hi Curious ook op maat betaalde ervaringen voor kleine groepen, die beginnen bij $ 3.000 per persoon voor drie nachten en omvatten alles behalve vliegtickets: “maaltijden op maat, huishoudservice, vervoer, een full-time cannabisconciërge en door cannabis geïnduceerde Colorado-ervaringen zoals wandelingen, concerten en sightseeing. “Elke reis is op maat ontworpen” om de nieuwsgierigheid van de groep te vergroten – sommige mensen die op onze reizen komen, gebruiken voor het eerst legale cannabis, wat een zeer andere manier van consumeren dan mensen misschien kennen “, zegt Mundell – en kenmerkt meestal een intieme groep van 6-8 personen, bij voorkeur met iedereen die elkaar kent om een ​​veilige ruimte te creëren voor cannabisonderzoek.

Zodra gasten in Colorado landen, is alles naadloos “en de enige beslissingen die ze moeten nemen zijn leuke tijdens hun 4 dagen bij ons,” zegt Mundell. Een typische route omvat een stop bij de chocoladefabriek van New Highs in 1906 en het is dan naar een prachtig huis waar een chef-kok al zijn favoriete gerechten heeft gevuld. “Gewoonlijk besteden we de eerste middag en avond aan het leren over cannabis en het uitproberen van nieuwe producten en bezorgmethoden,” zegt ze, en merkt op dat ze een partnerschap heeft gesloten met The Clinic en Ajoya “om de dispensary bij ons te brengen en we laten de experts ons begeleiden door de opties in Colorado-cannabis. ”

Daarna is het tijd voor verschillende dispenserstops. “Maar het beste deel van onze reizen is het ervaren van het beste van Colorado met een cannabiscoach om ervoor te zorgen dat elke wandeling, ski, concert, zonsopgang yogales, shopping trip en maaltijd perfect worden verbeterd door producten die bij je passen,” zegt Mundell, die eraan toevoegt dat Hi Curious deze zomer muziekvips organiseert bij Red Rocks en de ultieme live muziekervaring creëert. “Onze chef bereidt de achterklep voor terwijl de gasten zich onderdompelen in de lotcultuur.”

Door gebruik te maken van haar public relations-achtergrond om in te breken in de cannabisindustrie, heeft Mundell één belangrijk advies voor wie op zoek is naar de ruimte. “Bouw nu een nationale aanwezigheid”, zegt ze. “Een kleine vis in de cannabisindustrie heeft nu de kans om een ​​grote vis te worden terwijl de markt groeit”, zegt ze. “Eén op één voor veel marketing” is de sleutel tot het opbouwen van een loyale community die jouw boodschap op een natuurlijke manier deelt. “Merken die investeren in het bouwen van nationale herkenbaarheid, zullen zichzelf nu beschermen tegen verlies als de legalisatie blijft groeien”, legt ze uit. En het vinden van de juiste doelgroep is essentieel.

Om zichzelf te koppelen aan de ideale beïnvloeders, gebruikte Mundell mond-tot-mond verwijzingen en netwerken op sociale media-forums. “Als iemand bereid is om hun invloed te gebruiken om een ​​authentiek verhaal te vertellen over hun Hi-Curious-ervaring en cannabis voor het welzijn, dan willen we helpen een reis op maat mogelijk te maken,” zegt ze.

Gerelateerd: Band of Sisters: deze organisaties helpen vrouwen in Weed Unite

Lees Meer

Leave a Comment